פוסטים אחרונים

איך מכינים גרנולה שתתאים לך אישית?

איך מכינים גרנולה שתתאים לך אישית?

רוצה לפתוח את היום עם גרנולה עשירה בסיבים וויטמינים? במקום לקנות מוצרים מוכנים עם המון סוכר ותוספים, הנה מתכון לגרנולה ביתית, וטיפים איך להרכיב אותה כך שתתאים לכל מצב בריאותי

ועכשיו ברצינות: מתכון לפיצה בריאה

ועכשיו ברצינות: מתכון לפיצה בריאה

גבירותיי ורבותיי: מהפך! אפשר להכין בקלות פיצה בריאה, עם גבינה, עם רוטב, עם בצק טעים וכל מה שאוהבים. קבלו לא מתכון אחד, אלא שניים, עם ובלי שמרים

לכבוד שבועות: מתכון לפשטידת פסטה וגבינות

לכבוד שבועות: מתכון לפשטידת פסטה וגבינות

כחובבת גבינות ארוחת שבועות מושכת אותי הרבה יותר מכל ארוחת חג אחרת, הבעיה היא שחלק גדול מהאוכל עשיר בשומן וקלוריות. מה עושים? מתכונים קלילים לפשטידת פסטה וגבינות ועוגת גבינה – בריא וגם טעים!

צבעוניים ומונעים מחלות: הירקות המצליבים

צבעוניים ומונעים מחלות: הירקות המצליבים

הכירו את הירקות המצליבים: יש בהם ויטמינים, מינרלים נוגדי חמצון וסיבים ולכן הם מאוד בריאים. הבונוס: הם גם ממש טעימים וטובים לתבשילים

ט"ו בשבט הגיע, ומגיע לכם קינוח

ט"ו בשבט הגיע, ומגיע לכם קינוח

פירות יבשים: ממתק טבעי ובריא או פצצת קלוריות, חומרים מלאכותיים ושומן? האמת נמצאת אי שם באמצע, אבל אתם יכולים לבחור את הפירות היבשים הבריאים ולהכין מהם מטעמים בריאים ולא משמינים

קוגל של בריאות

קוגל של בריאות

עד גיל 20 לא הצלחתי להבין מה הרעיון מאחורי פשטידת האיטריות החריפה מתוקה הזאת, אבל אז התאהבתי. כיום מדובר באחד המאכלים האהובים עלי, ויש לו גם גרסה בריאה

חמין צמחוני (לא רק) לשבת

חמין צמחוני (לא רק) לשבת

צמחונים? רעבים? קר לכם? תאכלו חמין! מדובר בתבשיל חם שהוא ארוחה מלאה, אשר ממלאת ומשביעה ומתאימה בעיקר לימי החורף הקרים. הבונוס: השילוב של דגנים וקטניות נותן חלבון מלא

לביבות לסוכרתיים, סופגניות לצליאקים

לביבות לסוכרתיים, סופגניות לצליאקים

הפעם, אין לי כוונה להרחיב על עניין הקלוריות והשומנים שחג החנוכה טומן בחובו – בטח כבר שמעתם מספיק. בחרתי להביא לפניכם מתכון ללביבות שיכול להתאים גם לחולי סוכרת, ומתכון לסופגניות אפויות ללא גלוטן שמתאים לחולי צליאק

מג'דרה: לא על האורז לבדו

מג'דרה: לא על האורז לבדו

התבשיל האהוב טעים ומתאים כהשלמה תזונתית ותחליף חלבון לצמחונים וטבעונים. למה לעצור באורז ועדשים ירוקות כשאפשר להכין אותו בכל מיני גרסאות שונות? קבלו שני מתכונים קצת אחרים

זמן הצבע הכתום

זמן הצבע הכתום

כל הסיבות לאכול יותר מהכתום הכתום הזה. אילו ויטמינים ורכיבים תזונתיים חיוניים נוספים מחכים לכם בבטטות ודלועים, ושלושה מתכונים: מרק, תבשיל ואפילו קינוח גזר חלומי